Dra ner på takten...?

Vad ska en blogg handla om egentligen? Vad ska min blogg handla om?
Jag funderar på att ändra min blogg lite. Ändra innehållet lite. Tänka på vad jag lägger upp. Min blogg ska inte vara ett ställe där jag lägger upp hela mitt liv, så att alla vet allt om mig. Den kanske inte riktigt är så nu heller, men tendenser finns väl.

Från och med nu en tid fram över ska jag försöka skriva om sådant jag tänker på, sånt som jag tror kan vara viktigt, tankeväckande eller roligt för er andra att läsa. Som får er att tänka efter en gång till. Eller känna igen er i. Eller kanske inte alls.
Jag kanske skriver lite i diktform ibland. Känns lite spännande för mig!
Annars blir det som vanligt mina tankar och så...

Ja jag vet inte riktigt själv vad jag menar, men vi får se hur det utvecklar sig, hihi!

Nu när jag fortfarande kan skriva om mig själv och vad jag gör så måste jag säga att igår var en väldigt bra dag!
Jag träffade underbara Therese och Christopher. Finfint var det! Vi gjorde söder, typ ;) Vi har iaf kartlagt vad söder kan erbjuda utseendemässigt :P Var lite glest mellan guldkornen måste jag säga, haha!

Att sen återuppleva pendltågslukten....mmmm!

pece and love! /Johanna



Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Spännande att följa din bloggs utveckling :) Lycka till!

2009-06-20 @ 12:47:05
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback