It aint always easy

En promenad i solen. Det borde ju göra vem som helst på humör. Och det var grymt skönt. Men ändå är det något som oroar mig.
 Orolig, orolig, orolig. Vet inte riktigt vad jag är orolig för, men jag bara är det. Vill typ lägga mig ner och inte göra nåt.
Önskar jag var lite jämnare i humöret. Hur svårt kan det va? Som Jenny t.ex. hon är konstant lagom glad :)

Men jag antar att det på något sätt ligger i min natur. Önskar att jag kunde styra det bättre. Kunna skjuta bort tankar som ändå inte betyder nånting. Tänka mer positivt, och inte göra en grej av småsaker.

Men sen är jag ju inte så långsint heller. Om nån timme är jag säkert glad igen. :)
Och sen orolig om en timme till....eller?! we'll see...




puss och kram till alla fina människor, ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Alina

Man vill alltid vara lite bättre, annorlunda än vad man är. Säkert vill glad-Jenny det också. Det enda man kan göra är att göra det bästa av sig själv. DU ÄR SÅ BRA JOHANNA!

2009-03-19 @ 16:05:50
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: johanna

be till Gud! han kan hjälpa dig med ALLT!!!

Hoppas allt är bra med dig trofast!

KRAM :)

2009-03-21 @ 16:33:18
URL: http://bouvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback