positiva dagen

Idag är positiva dagen. Jag har bestämt mig för att inte låta negativa tankar stoppa eller hämma mig. Så idag regerar jag över mina negativa tankar. Så det så!
Och det känns faktiskt bra hittils. Har lite kvar att ta tag i men, det kommer jag hinna med, speciellt med mitt positiva sätt, hihi :)


Snodde en bild av elin från facebook, men den får symbolisera lite av min sthlmsresa förra helgen. Mkt fin bild, höhö. Elin är iaf fin.




Förövrigt är jag lite trött på att gå runt och hosta på mina klasskamrater. Kan inte sjunga heller, blir hes direkt.

Hold on!
Peeeace!
Johanna

Kommentarer
Postat av: elin

där är vi. du är fin. PUSS

2009-04-02 @ 15:21:06
URL: http://delatuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback