imagine me

Vilken underbar helg det var! Vilka underbara människor jag fick äran att umgås med...KÄRLEK!                              
Kirk Franklin-konserten var Hur Bra Som Helst. Det var skratt och tårar blandat till ett fett gospelparty med sjuk musikalitet. Ja. JA!                                                                                                                                              
Nu är jag hemma i Mellansel. Och jag har fått tillskott i mitt rum, söt-Alina :) Det är jättemysigt att ha henne här. I min säng ;)                                                                                                                                                        
men
de dagar jag inte tycker om mig själv fungerar inget.                                                                                              
och
vad sjutton är logik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback