dag på stan med människor jag tycker om

Skriver kort och fort.
I dag har jag hängt med mina fina Chris och Mandis inne i stan. Vi tittade lite i olika affärer och så åt vi på Jensens. Och fikade också. Sjukt fet dag. Men trevligt var det :)
Sedan mötte jag upp Sofie, Elin L, David, Davids bror Jacob, Elin S, hennes vän Hanna och Andreas Nordin vid stureplan. Vi såg Martin Dahlin och jag och elin skämde ut oss rejält. Vi har gjort en videoblogg om det, som kanske kommer upp här på bloggen...höhö. Sen åt vi pizza och nu sitter vi hos sofie och har det mysigt och bara är. Har köpt lite godis på Casablanca. Mmm.
Nä, gotta go!
puzz

Kommentarer
Postat av: Anonym

bofhus var gött!

2009-10-31 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback