En gång lillasyster, alltid lillasyster

Idag mötte jag upp underbara Therese på Sveavägen för att äta kinamat och sushi. Det var väldigt gott men desto mer trevligt! Men tiden gick fort, och jag var tvungen att springa till tunnelbanan för att åka hem till bror och Jenny för att vara barnvakt. Nu har vi ätit spaghetti och köttfärssås, Jelina sover, jag har varit på videobutiken och införskaffat diverse filmer och lite gott tilltugg, så nu kanske kvällsfriden kan ta vid.

Jenny och Elias har just diskat färdigt. Jag smög iväg, hit till datorn. Jag kan inte rå för det. Det är ju de som är de vuxna, då får jag vara Elias maskande lillasyster! :) En gång lillasyster, alltid lillasyster.



Hei hei, ät pastej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback