girigheten

Hej hopp!

Jag är tillbaka i Nordmaling efter ett par dagar hos Amelie i övik.
Denna dag handlar om två saker: övning och packning inför bussresan till sthlm imorgon. Har övat ett par timmar, ska snarast fortsätta. Det går rätt bra idag, i alla fall med pianot!

Igår tog girigheten över. Jag köpte äntligen min sammetsklänning, dock inte en lila. Men väl en svart. Asfin, om jag får säga det själv! Sen blev det ett par skor och en parfym också, allt för att fira...hmm...nä, jag kommer inte på någon bra anledning! Men det känns bra ändå! :)

Stockholm imorgon alltså. Det känns bra. Förutom en grej. Jag kommer vara tvungen att prioritera bort vissa saker. Eller rättare sagt vissa personer. Som jag skulle vilja ha träffat.  Jag känner för många helt enkelt :)
Så er jag inte träffar nu vill jag jättegärna träffa nästa gång! OK?!

byebye/teggan

Kommentarer
Postat av: Therese

ska du prioritera bort mig va? va va vaaaaaaa? svara då?! vaaa?

2009-10-24 @ 17:09:14
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback