Idol-kärlek

Det är år 2004. Det är höst. Jag är 16 år gammal. Tv4 sänder första idolsäsongen. Och jag är golvad, av en 17 årig förortskille med bruna ögon och tandställning. Jag talar om Darin.
Alla "häftiga" och "musikaliska" hejade på Daniel Lindström, men inte jag. Jag förlät Darins alla småfalska toner. Och alla överdrivna wailingar. Det var ju Darin.

Och även nu, 5 år senare, kan jag få den där känslan igen. Eller snarare beteendet. Jag sitter nämligen och missbrukar Rabhi-klipp.
Skillnaden är att jag nu är 21 år och sansad...hehe. Sånt som kommer med åldern ;)

Nä men. Han är ju bra!

jag är en riktig tönt. men jag gillar't!

bye bye!

Kommentarer
Postat av: trisha

hahaha jag visste att du skulle gilla honom! tyvärr gör inte jag det, han är ingen darin...and that's that!

2009-10-24 @ 23:37:44
Postat av: Therese

hm..rabih..njaaaeee :P he he he

2009-10-25 @ 13:36:32
URL: http://theresenylund.blogg.se/
Postat av: Alina

Njaa.. Rabih är en tönt ju. haha

Hoppas du får en toppenfin Sthlm-vistelse. Jag saknar dig! PUSS

2009-10-26 @ 13:01:48
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: amelie

Rabih är kung!

2009-10-26 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback