nattsudd - dagen efter

Jag är trött. Jag skulle ju gå och lägga mig tidigt igår, så blev det inte. Så nu ligger jag ännu mer efter med sömnen. Men ikväll blir det andra bullar! När jag har skrivit det här ska jag gå och lägga mig - direkt!
...Fast rummet skulle behöva städas ytterligare...och jag har sjukt bra musik på mp3n som jag vill lyssna på...och så sitter det säkert folk i femman som vill att jag ska se på TV med dem...och så har jag en bok att läsa...
Så vi får se hur det går med den saken.

Alltså, sömn! Det är så bra. Såå bra. Jag tror inte ni fattar! Eller jo, det tror jag faktiskt.

Som sagt, det rullar på.

Den 3/10 sker gospellinjens första uppträdande, i Själevad, på kulturnatta.
Den 9/10 spelar vi i Gottne. Wooooo!


bkakfalala fbklaöfkjiujrtuohar amiotjjatj /gjakljtglkjajir

Kommentarer
Postat av: Therese

önskar jag kunde komma å lyssna!

2009-09-24 @ 18:10:46
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback