Ny dag, nya möjligheter!

Hej där!

Det är snart dags för sånglektion! Idag har jag varit väldigt duktig, hittils har jag hunnit med PRIK, kör, att öva sång, öva på nya gospellåtar, städa i rummet, betala halva chicagoresan. Idag är jag på G, även om jag gick och la mig lite för sent igår...snart kommer väl dippen...men tills dess kommer jag vara sjukt aktiv.
Ja, jag har ju faktiskt inget val, efter sånglektionen är det notkunskap och sen rep med kören. Middag och kl 19 - kakfrossa i matsalen! Haha, gött det ska bli! :)

Jag börjar längta till Kirk Franklin nu alltså. Kommer bli fett! Vi har fått två låtar från hans nya skiva, asbra låtar, The Last Jesus och Still (In Control).

En läskig grej. Jag fyllde på min mobil med 100 kr i helgen. Igår när jag pratade med Amelie tog pengarna slut! Jag måste tänka mig för lite mer nästa gång. Annars blir det dyrt....


bye bye

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag längtar också! iiiih! Blir riktigt fett!!! AAAH!

2009-09-29 @ 19:22:54
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback