twenty-something

Hej hej!

Har just haft alt-rep och nu sitter jag i biblioteket för att varva ner lite. Jag ska snart springa till affären för att inhandla ingredienser till snickerskakorna som Erik ska baka åt oss, samt ingredienser till marräng-swiss.

Det som är så fantastiskt fint med födelsedagar är att man blir så glad av varje litet grattis man får! Tack alla!

Vet ni? Jag fick paket idag! Från trishis och thezz. En lila mössa (från H&Ms barnavdelning?) och en svart sjal (som luktade god indisk maaat a la trsiha!)

Bra dag idag! Jag tycker om att fylla år! Och så är jag glad att pianolektionen gick bra! yey!

Förövrigt är det inte bara jag och Annika som fyller år idag. Gospel-Sofia har blivit moster idag till lilla Ebba som alltså fyller 0 år. Tre födelsedagar i en. Grattis Ebba! Och Sofia såklart!!

Nä, nu bär det av till Middleville-coop!

pussen och kramen




Kommentarer
Postat av: Alina

Miss you baby.

Grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis! :)

FUSS

2009-09-14 @ 21:05:12
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

hahaha! allt som har varit en stund i mitt hus luktar så där :D

GRATTIS IGEN!!! :D

2009-09-14 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback