Uppdatering från byn

Måste ju uppdatera om vad som händer här i Mellansel. Som vanligt händer inte så mycket, men det som händer är väl värt att få ner på papper:

-Jag har blivit väldigt ambitiös vad gäller övande. Inte sådär överdrivet, så att jag kör slut på mig första veckan, men jag har gett mig dän på att jag ska öva mer. Jag ska bli en hejare på piano nu har jag bestämt mig. Och sång också för den delen. Så bra lärare måste man nyttja, och då blir det till att öva.

-Vi har en väldigt trevlig klass! Och det är jag väldigt glad över. Alla verkar peppade på gospel också. nice.

-En rolig sak: Alla i klassen har gått natur. Eller näe, men hursomhelst har huuuur många som helst gått natur! Helt craaazy! Och som grädde på moset är "alla" sportiga. (Vilket är väldigt bra för en soffpotatis som jag, att ha några som drar i en) Och sen är typ alla frikyrkliga.
Så det är vår klass i ett nötskal. Massa gamla esteter och naturare i en väldigt bra kombination!

Nu ska jag snart springa och kvällsfika. Gött.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Alina

Det låter naaaaaaaaaajs! Fast jag hoppas att du saknar en liten estetare som är bollrädd men gillar kalkonrundan och inte är så värst frikyrklig men nog tror på Gud. Gör du det? :)

2009-09-10 @ 20:40:50
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: trisha

kvällsfika...jag vill med gå på kvällsfika!

2009-09-10 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback