skärtorsdag



Här står jag i vår trappa. På skärtorsdagen.



Speltajm med Josef, Jensine och Mamma.
Vi började med spelet FITS. Som man visst kan spela med tyskar.
Eftersom man inte behöver säga något. Gut.

Efter några omgångar FITS gick vi över till Bondespelet. Vilken besvikelse!
Vad jag minns så var det en favorit i yngre år.
Men ack så tråkigt det var. Jag var faktiskt rädd att Jensine skulle somna där i mitten.
Vi lade ner efter ett par timmar. Vi ska fortsätta imorgon är det tänkt.



Bild 1: Man kanske ser hur less jag är på Bondespelet, men det var jag. Glöm då inte att Jensine var ännu mer less.
Bild 2: Drömmen - det rosa slottet.
Bild 3: Nice sjö på Bondespelet.
Bild 4: Josefs torp.




Kommentarer
Postat av: Alina

FINA, FINA DU!

2010-04-02 @ 15:13:34
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback