It's a deadly attraction and I won't be fooled again, baby

Jag är som vanligt alldeles spontan för mitt eget bästa. Men detta ska gå as- och otroligt bra!
Man kan ju passa på att citera en gospellåt:
My heart is fixed, my mind's made up.
Vad jag menar får ni veta längre fram i veckan. Om jag inte ändrat mig. Men nej, nej.

Och såhär fin var jag igår när jag skulle på kalas. (Ni kan ju ignorera de orangea garderoberna, lampan, strykbrädan, vattensprutan, blommorna och eventuellt annat som drar uppmärksamhet från huvudattraktionen...)




Kommentarer
Postat av: Alina

Haha, det var mycket man kunde titta på på det kortet! Men snyggast var DU!

Och nej, du kommer inte ändra dig! Jag tror det kommer bli skitbra! <3

2010-08-30 @ 23:30:02
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Therese N

Spontanitet är det bästa som finns, man måste vara lite crazy! Vad tråkigt allt skulle vara annars :) wiie

2010-08-30 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback