Jag väntade i månader, i dag så tog jag bort ditt nummer. Jag rullar vagnen över bron tung av liten grabb som sover. Han föddes samma dag som du las i jorden, svarta jorden. Om du frågat mig så svara jag Allt är bättre än ingenting.



Jag uppdaterar som en galning, snart värre än blondinbella? Men jag gillar väl att blogga. Och just nu gillar jag att överösa läsarna med finfina Tomas Andersson Wij-texter i rubrikerna. Han är verkligen en mästare på det där med text.

Idag har jag varit i kyrkan, följt med och hämtat Josef på Norrmjölegården och färgat håret. I stora drag. Ikväll har jag tagit en fin promenad. Nordmaling är vackert om man bara hittar till de rätta ställena. Till havet tillexempel.


Jag och en morgonrock...
Och lite hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback