God only knows what I'd be without you

Har flera saker att säga:

1. Jag är SÅ OTROLIGT BAJSIGT (ursäkta bristen på kraftuttryck, jag är uppvuxen i frikyrkan) TACKSAM för alla mina vänner. Ojoj vad vänner berikar livet. Det är galet. Inte visste jag när jag var liten att man kunde ha så många fina, kloka, galna, jobbiga, lugna, fantastiska vänner!

2. Bajs, jag tror jag måste starta en gospelkör i Nördis. (gah, jag skulle ju inte skriva det här, nu är jag tvungen...!) Vilka är på?

3.

Snygg tjej va? Ibland stämmer det bara, haha, jajemen!

Det var det! Snart: mooot Stockholm och Örebro! Bajs bajs!


Kommentarer
Postat av: Alina

För det första: Hitta nåt att kraftord än bajs. Kanske järnspikar??

För det andra: Tack detsamma gullegullegull. Är så glad att jag har dig!

För det tredje: SKITSNYGG! As always!



<3

2010-08-13 @ 21:41:31
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

JAAAA Credo äger :D Och JAAAA du är supersnygg, särskilt på den här bilden!!

2010-08-14 @ 23:46:16
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback