Sammanfattning av 2010, del 1.

2010 pågår ännu. Men jag tjuvstartar ändå med första delen av denna lista. Gjorde en likadan för ett år sen.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Vilka var mina nyårslöften?
Och hade jag haft några hade jag nog inte hållit dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp. Storebror Elias och hans Jenny för andra gången och Emma för första!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Storbritannien och USA.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
En lägenhet, lite mer pengar, bättre självförtroende.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Minns aldrig datum.

8. Vad var din största framgång 2010?
Grymt svår fråga, för jag känner inte att jag har något självklart svar.
Jag tror de gångerna jag vågade lyssna på mig själv och göra det jag kände var rätt även om folk inte alltid verkar förstå.

9. Största misstaget?
Lägga energi på fel saker. När jag låtit känslorna spela ut förnuftet. När jag blivit sårad och haft svårt att komma över det istället för att inte ha lagt energi på det ens från början. När jag varit less på folk i onödan. Som sagt, energi och känslor på fel ställen och på fel sätt!

Och som vanligt när min rädsla har hindrat mig.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Neeee, inte nå vidare värst, förkyld är man ju alltid emellanåt.

11. Bästa köpet?
Alla örhängen! Och att ta hål såklart.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resa troligtvis.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj, vad svårt. Såklart, massor av grejer. Som vanligt handlar det om människor. Människor gör mig glad! Och Gud. Soul Children, där har vi en klockren kombination av Människor och Gud, haha! :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

God only knows - Beach Boys
Hang with me
- Robyn
Genom eld
- Oskar Linnros
Precious
- Esperanza Spalding
Stop loving you - Toto
I will bless the lord - Smokie Norful (och alla andra gospellåtar vi körde under året.)
Brooklyn Sun - Salem al fakir
...samt tusen Ole Börudlåtar...

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm. Måste nog säga ledsnare! Haha, eller jag vet inte...det går säkert jämnt ut varje år.





Jag 2010 och en liten Junie som föddes detta år!

Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vilka sötnosar! <3

2010-12-07 @ 22:31:04
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback