Sammanfattning av 2010, del 2

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Läst, övat, skrattat, motionerat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig. Varit less.

18. Blev du kär i år?
Ja, tyvärr.

19. Favoritprogram på TV?
Kollade jag ens på TV?
Jorå, blev ju såklart Idol och Melodifestivalen. Och lite smått och gott som Top Model och Bonde söker fru.

20. Bästa boken du läste i år?
Svårt yao. Kanske var det Himmel med Torbjörn Flygt. Jag läste inte så många böcker...

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Åh. Ja. Eller inte önskade. Men jag och Therese hade tittat på en finfin fåtölj på Sceond Hand några dagar innan. Och så på min födelsedag hade hon kånkat hem den och ställt den i hennes vardagsrum (där jag bodde för tillfället). Vilken tjej och vilken fin överraskning!

22. Något du önskade dig men inte fick?
Nee. Brukar inte önska mig så mycket specifikt.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På dagen var jag hos morfar i Hässelby, där även mamma och pappa var. På kvällen firade jag med Therese i Nynäshamn. Hon hade lagat tårta till mig!

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert.

25. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Casual och hispig. Både jag och mina kläder.

26. Vad fick dig att må bra?

Att vara i goda vänners lag.

27. Vilken kändis var du mest sugen på?
Meeen. Det var väl nån gammal vanlig. Eller ingen.

28. Vem saknade du?
Alla.

29. De bästa nya människorna du träffade?
Sommarfolk, höstfolk, vinterfolk.

30. Planer för 2011?
Starta lite band. Krama Alina. Bli blond. Flytta till Stockholm. Bli fet på att sjunga. Profetera en uns. Åka till Italien. Ha en rolig och utvecklande sysselsättning. Våga mer. Tvinga fram fler syskonbarn. Älska mer, hata mindre. Måla några tavlor. Skaffa fler klänningar. Utmana mig själv. Ha roligt!



Jag leker Amerikan i Chicago.

Kommentarer
Postat av: Alina

Mitt mål är också att kramas med DIG! <3 Älskade, älskade unge!



Och jag vill också åka till Italien! Ska vi åka dit och kramas kanske?

2010-12-09 @ 10:30:56
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Therese

Måste ju lägga till lite saker som du måste glömt! För visst var väl "Lite sällskap" ett av dina favvis program? Och låt som påminner dig om 2010 måste ju vara den där..hm..FINA låten. Minns ej vad artisten hette eller vad låten hette, men du vet ju vilken jag menar..sorgliga låten vi lyssnade på 1000 gånger om. Hehe, Du måste skicka den förövrigt. "I never thought that you´d be gone"! Det måste bli en duett i framtiden! :P Och trots att du inte mådde så bra så är jag iaf glad att du förgyllde mitt 2010 med ditt sällskap i höst! Puss

2010-12-14 @ 00:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback