Sunny, you smiled at me and really eased the pain

Idag är jag glad!

Min fina Alina har kommit in på Socionomprogrammet. Hon har kämpat och kämpat för det och hon ville det så så gärna. Och hon kom in! Så himla stort grattis. Du är ett föredöme för oss som också har drömmar! Man kan om man vill!

Sen har jag upptäckt (efter lite panik i ett par dagar) att man fortfarande kan göra sen anmälan till kurserna på Umeå universitet. Puh! Jag vill läsa engelska. Ikväll ska jag skicka in anmälan.
Hoppas, hoppas att det finns platser över.

Så nu är jag pepp pepp! Idag är "Älska Plugg-dagen!" Plugg, plugg, aaaa, låter som julafton, sommarlov och fina komplimanger i mina öron.




Lite Credoakademi-"plugg". Längesedan man pluggade seriöst...

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag älskar dig!

2010-12-09 @ 18:12:13
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback