att känna

Sitter här vid TV:n och är lite sådär känslig av mig. Men det är ju inget ovanligt. Ibland blir jag förvånad över hur jag kan känna så mycket. Så mycket olika känslor på en dag. Det kan växla snabbt. Men jag vet att det är så jag är. Och egentligen, är inte alla människor känsliga? Alla är ju fulla av känslor i alla fall, det vet jag. Sjukt coolt. Sen uttrycker det sig på olika sätt.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Jag ska nog dricka lite te nu. Det kan man inte få för mycket av.

Kommentarer
Postat av: En Gla

Det heter Menstruationscykel, darling.

2010-02-28 @ 13:14:26
Postat av: trisha

hela jag är överkänslig just nu. även om det här var ett gammal inlägg men men.. jag är det i alla fall. kan sitta och gråta åt något som någon säger på typ top model.



det var länge sen vi drack te...

2010-03-02 @ 22:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback