Glad alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag. Och det är väl antingen ett kommersiellt jippo. Eller så kan man ta dagen till att tänka på alla nära och kära som man tycker om och som tycker om en tillbaka. Om du tänker efter så upptäcker du hur många underbara människor du har omkring dig som du bryr dig om, som bryr sig om dig, som gör dig glad.
Ibland sårar de dig. Men du blir sårad för att de betyder något för dig, man berörs ju inte av sånt som man är likgiltig inför.

Jag är så lycklig och glad för alla mina vänner och släktingar. Som att ord skulle räcka till? Nej. Omöjligt.  Jag är så glad för er alla!




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker om dig!

2010-02-14 @ 18:04:44
URL: http://heligabirgitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback