måndagkväll i mitt rum

Godkväll! 
Jag sitter här med färg i håret som håller på att verka. 
Jag har det rätt harmoniskt. Har lånat Annikas dator medan hon idrottar. Malin har varit i sitt rum, tvärsöver från mitt, och varit hemtrevlig, men nu är hon och tvättar. Lyssnar på Adele - Make you feel my love. Otroligt fin låt.                                                                                                                                                                              
Nu kommer Malin, nu ska jag i med resten av hårfärgen! Ja, detta var en liten uppdatering i alla fall.                                                                                                                                                                                                   Love/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback