I can almost hear a laugh coming from your photograph. Funny how a look can share a thousand meanings

gott folk!

Jag är ledig i 3 dagar! Mumsfilibabba!

Idag när jag tvättade på jobbet kände jag hur utomordentligt trevligt det vore att tvätta i sin "riktiga" tvättstuga, i Mellansel. Jag saknar mitt gamla hem ungefär hela tiden.

Jag har klantat mig igen. Imorgon är sista dagen för att svara på antagningsbeskedet till universitetet. Jag har sökt en franskakurs, och kommit in. Nu är det bara så att man måste ha en pin-kod för att kunna svara Ja. Och var den är har jag ingen aning om. Letar febrilt. Jag har iaf 26 timmar på mig. Heja heja!




USA är cool.

bajs bajs!

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

26 timmar, you CAN do this :D I värsta fall får du ringa och fråga.



Och jag älskar titeln på ditt inlägg "I can almost hear a laugh coming from your photograph." Vart kommer den raden från?

2010-07-29 @ 23:40:41
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du hittar/hittade den! Franska alltså! Coolt!

2010-07-30 @ 11:32:49
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback