Jag kan ge mig själv det jag vill ha, ändå vaknar jag om nätterna och tror att allt ska tas ifrån mig, att jag målat in mig, straffat ut mig. Att jag missat nånting helt centralt och att ingen bor längs den väg jag valt.

Jag är uppe lite för sent. Jag vet. Jag har suttit alldeles för länge vid datorn idag. Men senaste timmarna har jag faktsikt fixat, varit sjukt kreativ! Kan tyvärr inte säga här vad det är jag har gjort :)

Förövrigt mår jag prima. Denna, t.o.m igår var verkligen sämst. Var ångestfylld och orolig. Till ingen nytta. Men det är ju svårt att styra när det sätter i. Det går inte att släppa. Men nu är det borta! Weeheey!

Så nu sitter jag och lyssnar på Tomas Andersson Wij och, hey, han är så fantastiskt bra på det här med texter. Mmm! Vill också kunna!

Men hörrni, soov så gooott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback