När snön försvinner är det vi som ligger kvar med listan under armen på alla dom som aldrig sa förlåt

Buhu, det är lite svårt att ha facebook-paus!
Har haft det sedan i måndags och den varar till söndag... så lördag natt, vid tolvslaget sitter jag beredd vid datorn, hehe... Det är en sån vana så jag blir nästan lite tokig. Men det är samtidigt väldigt skönt! Och jag behöver träna på min karaktär, så jag är nöjd.

Efter en spännande dag med nära-svimmnings-upplevelse, magont och illamående (japp, det har sitt pris att vara kvinna...) så ser jag fram emot en lugn kväll. mm!

Till slut några bilder på några av mina sötnosar!
Saknar oss!


Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, jag fick lite tårar i ögonen och ett fånleende. Jag saknar också oss! Vi fem är dom bästa som finns, så det så!



Och jag älskar "Juno"-bilden..hahaha!



Krya på magen! Puss!

2010-07-08 @ 19:44:06
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Therese

ååh, fint! och ja..juno bilden e fiin! haha

2010-07-11 @ 08:14:15
URL: http://theresenylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback