Det är sommar här hos världens vackraste människor. Du går på gatorna som ett djur som en hund. Du vill känna, smaka, inte tänka bara sprängas ur ditt skinn, om bara för en kort stund, men det skulle inte ändra någonting.



Jag har kommit på ett fenomen som jag inte gillar, rent ut sagt avskyr.
Ni vet på America's Funniest Home Videos när de mellan inslag av söta djur som beter sig underligt och gulliga barn som skrattar sött visar upp en hel kavalkad av människor som gör sig illa. Ramlar, faller ner, faller av, gör kullerbyttor, slår i ömtåliga kroppsdelar, ser ut att bryta nacken. Jag tål inte sånt! Jag kan inte titta! Jag sitter och blundar.
Jag var med om det idag, var hos Vestine&CO, väldigt trevligt förövrigt, men det där, det tål jag inte! Hur kul är det?

Vet ni vad jag saknar just nu? (eller mest hela tiden..)
Det här huset: Och det här rummet:

Så har det alltid varit när jag flyttat, jag saknar miljöer
så oerhört. När jag var liten saknade jag inte folk
särskilt mycket. Det är sant. Saknade väl mina bästa
kompisar, men annars var det mest omgivningarna.

Nuförtiden är det annorlunda, helt annorlunda.
Och tur är väl det.




Kommentarer
Postat av: Aniqua

Femmaaan! Vi måste btw konferera inom kort. :)

2010-08-01 @ 01:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback