If you want me, satisfy me

Vad har jag gjort för vettigt sen jag kom hem från jobbet?

  • Mitt största uppdrag (att posta ett vykort) misslyckades totalt. 10 minuter innan lådorna töms speedade jag ut i Nordmaling på cykel, men hittade ingen brevlåda! Vart har de ställt dem? De har fyttat på sig! Kom på att det finns en vid Statiol, var för slö/sen för att cykla dit.
  • Jag har lagat amerikanska pannkakor (10 poäng till mig!) Men disken står kvar och, nej, smöret står ute, och smälter kom jag på nu bajs inte bra...
Jag sitter mest av de här dagarna fram tills onsdag då jag får åka till skåne och se världens finaste par bli ett! wow.
Oj, imorgon kommer jag ha en hel del att göra....!

Nä. Nu stupar jag i säng. Efter jag har diskat alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback