I'm so happy, do you know why? do you know what makes me happy? a whole day is going by without a single thought of you and I can smile cause you're not near

Kära bloggläsare, nyfikna slösufare, arbetslösa ungdomar och eventuella stalkers.

Jag är ledig i hela 2 dagar, ska bli underbart! Imorgon kommer bästa Chris hit, vi ska göra Nordmaling osäkert. Så se upp där ute!

Annars då? Jag jobbar på. Och jag trivs! Det är liksom rätt så spännande att jobba på demensboende, man får använda hjärnan. Tänka "vad ska jag säga för att få fram det jag menar på ett tydligt sätt?"
Man blir så glad när man känner att man gör ett bra jobb. Och det är lagom stressigt, ibland är det full rulle, sen kommer det betydligt lugnare stunder. Jag gillart hursomhelst.



Till slut ett foto på Sofie från i torsdags när hon godkänner bajamajan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback