Rojalist, javisst!

Hur roligt kan ett kungabröllop vara tänkte jag och hade bestämt mig för att ändå se vigseln, vigslar brukar ju alltid vara så fina, men sen fick det räcka. Och vigseln, den skulle säkert vara både otroligt utdragen, kräkvänligt högtravande och opersonlig. Men jag hade fel! (Jag gillar att ha fel, för det betyder att jag har upptäckt nåt nytt!)

Det verkade som att det inte bara var jag som inte kunde hålla tillbaka tårarna under prinsessan och prinsens löften, och sen när prinsen efteråt torkar bort en tår under glasögon så kan det inte bli mycket vackrare.

Jag satt, med några pauser, framför tvn från 15.30 till 00.30. Alltihopa var liksom beroendeframkallande.
Daniels tal på middagen, mmmm!

Sen har vi ju klänningarna. Jag dreglade över vissa. Prinsessan Mary vann ju. Kolla här.

Så så lätt blir man rojalist. Men jag får skylle lite på SVTs programledare också, de var jätteduktiga!


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vad jag håller med dig! Var så trött på bröllopet innan det ens börjat, så tittade jag ändå på vigseln. Och blev fasst heeela kvällen! Så fint det var. Alla klänningar, mums! och Daniels tal. SÅ FINT! :)

2010-06-21 @ 21:32:57
URL: http://ijuliasverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback