and if you have something to say, you better say it now

Jag känner att jag härmar min kära Alina lite med rubriker ur låttexter. Men det är ett så bra sätt! Och jag har kört lite med det förut, så man kan väl säga att jag bara tar upp en gammal idé!

Dagen har varit slapp, men jag har hunnit öva en timme. Snart ska jag och Annika gå till gymmet. Blir nog ingen hårdträning, men lite styrka. Blir härligt!

Jag börjar sakna att köra gospel nu! Att hela klassen är tillsammans och repar....men nu är jag ju iofs med på Ole Börud-projektet, så nu blir det lite mer rep.
Och, jag saknar gospelturnén, den var så grymt rolig...!

Så, här bjuder jag på en bildkavalkad på min fina klass från turnén:









Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Och där i publiken satt jag och njöt till max :D

2010-03-20 @ 21:26:58
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Alina

Jag älskar tredje bilden. Den är klockren!

Hm, så det blev Börud ändå?? Berätta!

2010-03-21 @ 01:13:36
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback