I know you haven't made your mind up yet, but I would never do you wrong

Sitter i femmans soffa. Jag blev ensam kvar i soffan efter att Annika och Sannah gått för att göra vettigare saker. Jag ska snart gå och fixa lite till sånglektionen kl 19.                                                                                                                                                                                                                                                           
Dagen i övrigt: Jag gick upp 7.40, duschade osv. gick och sjöng upp. Fika, teorilektion, häng hos Ankan, lunch, sånglektion, baslinjeplanering, rep med Mackan och rockkompet, middag, häng i femman. Snart alltså dags för sånglektion med min elev Agnes. Halv åtta blir det innebandy. Skönt att röra på sig lite. Även om jag blir så sjukt trött, höhö!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Jag saknar att köra gospel! Känns ruskigt bra att ha två kördagar och flera konserter kvar.                                                                                                                                                                                                     
Fattar ni vad tiden går fort. Det går fort när man har roligt. Det är snart april. Ajaj! Galet. Och snart är det dags för lilla Johanna att bestämma vad hon ska hitta på nästa år. Orka behöva planera sitt liv ett år i taget. Så är det när man är ung. Men det har ju sin charm det med.
                                                                                                                                                                            Nä men, buss o kramp o God Bless /Teggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback