My silence is my self-defense

Haha. Kollade in gamla bilder och hittade en väldigt otrevlig sådan från i somras föreställande min fot med tre röda små märken efter att jag råkat spetsa mig med en gaffel!

Här är en trevligare bild, som får bli introt till min minisemester som börjar imorgon. Resplanen ser ut:
Nordmaling->Piteå->Stockholm->Bjärka-Säby->Kisa->Nordmaling. Det blir tio dagar i goda vänners lag. SÅ NAJS.

Då blir det väl att sitta på lite stationer såhär. Med fötterna på min väska och en bra bok i händerna. Och bra musik i öronen. Fantastiskt.




Annars mår jag som en prinsessa. Kanske. Ungefär. Jobbar med mina känslor så ofta jag kommer ihåg. Att inte känna mig nedtryckt eller modlös. För jag är född känslig och dras rätt så lätt ner i negativa känslor. Men jag läste i en bok jag fick låna av Malins David att det är våra tankar som styr våra känslor. Så man kan tänka fel. Och man kan tänka rätt. Tänk på det!

Sen är det ju så att Gud inte är dålig han heller. I helgen fick jag höra så mycket häftigt Gud gjort. Och så fina saker om mig också. Fantastisk kombination.

nämen hare!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuul! Önskar jag kunde hänka till Piteå..men får bli senare! Men ha det så kul och krama alla fina från mig :) Puss!

2010-11-25 @ 02:43:06
Postat av: Therese

Det var från mig..:P

2010-11-25 @ 02:43:36
Postat av: Craxyknas

Menar du att är i Sthlm just i detta nuet? Eller har jag haft oturen att missa dig? Kramis

2010-12-03 @ 01:33:21
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Mysig rese-bild förresten :)

2010-12-03 @ 01:33:43
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback