Välkommen till mitt rum!

Jag bor i en källare. Och bor man i källare får man se till att göra mysigt omkring sig! Här kommer mitt hemma-hos-repotage om mitt lilla rum.


Här är min soffhörna.



Min lejongula soffa från Myrorna och ovanför min kära vän Amelies fantastiska tavlor!



Här läser jag bra böcker som denna. Helst med lite värmeljus.



Mitt emot ser man detta monument.



Och på garderobem har jag hängt upp ett av mina senaste tradera-fynd.



Bredvid sängen står min fantasiska byrå från en second-hand i Nynäshamn
med fina foton som Annika har framkallat.
Jag blev kär direkt så jag och Therese bar hem den med våra bara händer.
Det var så värt det.



På väggen hänger ännu mer foton från blanade tidsåldrar.




Kommentarer
Postat av: Alina

Åh, vad fint du har det! Ena tavlan som Amelie målat, är den på dig? Det ser ut som det iallafall. När ni är i Chicago och alla tog såna där bilder högt uppe i luften. :)



Finns jag med på nåt kort på din vägg? :)

<3

2010-11-02 @ 22:56:36
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Therese

Såg ju galet mysigt ut det där!

2010-11-03 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback