Sometimes I cannot forgive. These days mercy cuts so deep.

Jag är i Norrland.
Och jag har blivit sjuuuuk..!
Fast jag tror jag tar i. Jag har ont i halsen, ingen feber.
Men ändå - typiskt!
När man kommer hem och ska ta det lugnt, det är då det händer.
Så jag förbjöd mig själv (eller var det min mamma?) att åka till syster i Umeå.
Så nu ska jag hänga här hemma och kurera mig.
Ska nog börja med att duscha. Då brukar man känna sig 60% friskare.

En otroligt rolig grej var att pappa hade med sig min födelsedagspresent från Elin.
SPÄNNANDE! tyckte jag.
Och det visade sig att jag hade fått världens snyggaste skor, alltså ett par röda Converse! Och ett halsband från Forever 21. (Elin var några dagar i Chicago i September)
Och man blir ju bara så glad när man tänker på att grejerna måste ha varit überbilliga! Och att de är amerikanska! Cooool....



Converse dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback