If you don't mind believing that it changes everything time will never matter

Igår tog jag ett beslut. Ett beslut som jag inte tror att jag kommer ångra. Har inte ångrat det hittils iallafall. Jag känner mig alldeles fri. Ändå kan jag inte komma ifrån känslan av nederlag. Att jag är svag, svag, svag, och konstigt nog slö. Men det är inte så det ligger till. Hur det ligger till är att jag måste få må bra.

Det är som jag skrev i ett tidigare inlägg, en dag som denna när allt känns fritt och lyckligt så kan jag knappt minnas att det någonsin känts annorlunda. Det kändes svårt idag att försöka beskriva en känsla som jag inte kan känna just nu. Eller knappt minnas. Men jag vet hur jag har mått, om än bara teoretiskt just idag.


En tripp till biblioteket, sen en snabbis till jobbet med papper.


Idag lyssnar vi Michael Jacksons Dirty Diana gott folk!


Kommentarer
Postat av: Alina

Man är STARK när man vågar ta beslut, min kära! Inte svag. <3

2010-10-22 @ 19:14:05
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback