lyckan

I morse var det tungt att andas. Jag och Therese gick en promenad till centrum och sen åt jag en ordentlig lunch så nu känns det mycket bättre. Sen slog vi på lite 90-talshits på spotify så nu ska jag för sjutton må bra resten av dagen. Ska snart gå och jobba.

En läskig sak hände mig för ett tag sen. Jag vaknade en morgon, och för ett par sekunder kände jag mig helt fri och glad och tom liksom. På ett bra sätt! Jag kände mig lycklig. Antagligen för att jag var så nyvaken och inte riktigt medveten om vem jag var eller var jag var. Sen, efter ca två sekunder blev det grått. Det var som att något kom och la sig i hjärtat, en jobbig känsla, allt kom över mig. Det läskiga är att då kom mitt normaltillstånd, och att det jag kände de första sekunderna av dagen var det jag inte brukade känna. Det känns läskigt. Jag vill ju vara glad och fri. Himla höst! Jag mådde ju inte så bra förra hösten heller. Suck. Det är konstigt.

Ni som liksom jag tror på en högre makt får gärna be för mig. Be om frid.

/Teggan


Kommentarer
Postat av: Alina

Älskade vän! Det kanske är höstdepression? Då behövs ljus (så mycket sol som möjligt), luft, god mat, vänskap, kramar och massa fina tankar. Så jag skickar dig massa fina tankar nu! Hjälper det? <3

2010-10-20 @ 16:40:44
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback