You're right, some words are best unspoken

Jag går den hårda vägen...
...när det gäller min hårfärg. Jag är nämligen 100% bestämd om att bli blond igen. Få tillbaka min vanliga hårfärg! Så nu är håret på utväxt så att säga...hårt! Jag har väl en sisådär 1,5 cm utväxt just nu. Och ja. Det är ju inte snyggt. Men vad fresen! Ska man vara fin får man lida pin! Jag ska försöka liksom klippa det blont. Mitt hår är nämligen mörkast längst ut, sen är det en lite ljusare brun, och sen mitt vanliga blonda dårå...Men om jag liksom klipper lite i taget så...ska det nog ordna sig!



Såhär ser jag ut idag.



Såhär ser vardagsumsbordet ut efter gårdagens bullkalas + lite frukost...



Och såhär ser Therese ut när hon kör strumpbyxposen! She's a legend!

Jag väntar spänt på om Therese och jag kommer hinna med tåget..! Vi ska nämligen på gospelkörsövning ikväll! Vi hittade och mailade kören Source of Joy, som håller till på Frälsningsarmén på Södermalm, och vi var såå välkomna dit. Wiie! Det ska bli kul!
Efter det ska Therese iväg och spela.
Och jag ska till Norrland! För familjehäng och mellanselsreunion. Det ska bli så himla fint så att det är ett skämt (för att citera Bingo Rimér faktiskt...)

Ha en strålande dag! Det ska jag ha!
pöss på er!

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Sv: Eller hur, übersöt :) Hehe, det är då ingen fara alls. Många kommentarer är roligt. Ja, det blir det! Härligt att du verkar så glad i det här inlägget förresten :D Hoppas du får det underbart i Norrland! KRAM

2010-10-05 @ 20:42:26
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback