Thumbs up!

Men HEEEEJ världen!

Det är konstigt. Idag går jag runt som på små rosa moln. Utan riktig anledning. Det bara blev så! Och glad är jag för det!

När jag ändå är så positiv så ska jag lista några saker som gjort mig glad idag:

  • Lyssna på Toto på jättehög volym.
  • Att åka tåg till skolan. Lyx!
  • Läsa om USAs historia och fatta.
  • Att det vår-regnade när jag gick till stationen.
  • Att träffa klasskamrater.
  • Jag blev bjuden på 80-talsfest.
  • Lånade hem jättetunga och många noter på biblioteket.
Där fick ni den listan i lite olika tempus, tjohej!
Bra dag helt enkelt. Imorgon är det tenta om USA och jag är inte ens nervös.




Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Vilket härligt vårleende :D

Ren glädje att läsa att du inte ens är nervös inför provet! Tjejen med koll liksom!

2011-04-09 @ 01:44:07
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback