I have my books and my poetry to protect me

Lustigt är det allt!
Nyss var jag på världens sämsta humör och hade klump i magen och stress på hjärnan. Och helt plötsligt mår jag mycket bättre.
Jag satte mig ner för att ta itu med kulturläxan (som består i att jämföra olika engelskatalande länders lagar om rattfylleri). Innan kändes skolan som ett stressberg och panikträsk, men helt plötsligt känns det i alla fall någorluna överskådligt och rätt så kul! Sitter och diggar till By Grace också. Bra skit. En av låtarna dyker upp på körövningen på tisdag...

Igår var det kördag i Bjurholm med Malcolm Chambers. Det var mycket trevligt och roligt! Men ack vad man skriker sönder rösten när man står med 60 pers och ändå inte hör sig själv och känner sig tvungen att ta i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback