protect yourself 'cause you'll wreck yourself in this cold hard world, so check yourself

 

Jag är lite både-och just nu. Ena stunden tvärilsken (som när mamma bad mig följa med till återvinningen med lite konservburkar. Jättekonstigt.) Andra glad och peppad! Tredje inåtvänd och sur. Ena stunden livrädd. Andra stolt och förväntansfull.

 

Gissar på att det är såhär det känns att gå i väntans tider.

Nej, nej, inga oplanerade graviditeter här inte, det är större än så. På tisdag börjar gospelkören, och där ska jag stå och leda och vifta och peppa och vara snygg. Eller. Det sista kanske inte är nödvändigt. Men men, man kan ju inte rå för sitt fördelaktiga yttre.

(Man får uppenbarligen en fantastisk humor i detta tillstånd också..!)

 

Imorgon ska jag gå upp tidigt och Julia ska bjuda mig på glass. (om jag går upp tidigare än henne, och tvärtom!) Sen ska jag göra massa viktiga saker. Önska mig och min karaktär lycka till!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback