Baby you're a firework

Eftersom jag inte har nååånting att göra i dessa dagar...ehm...så tänkte jag skriva ihop en liten Senaste-lista.
Det är ju ändå fredag och I know you're all very eager to hear what I've been up to....så. Here we go:

Låt du hörde: Den här <3
Film du såg: The reader? Sjukt. Seg.
Mat du åt: Vegetarisk risrätt som mamma kallade det. Jag gjorde den själv, och resultatet blev därefter.
Kram: Av moder i morse.
Puss: Vet ej...
Fest: Varje dag är en fest! Eller? Näe. Jo, men helgen var riktigt festlig med Gospel Celebration. Så i måndags var jag alltså på min senaste fest. Och vilken fest sen! Fest. (Sa jag fest?)
Känslan: Trötthet, pepp och opepp.
Ilska: HAHA, igår kväll.
Resa: Umeå-Nordmaling i bil.
Glädje: Att skratta med mina engelska-klasskamrater.
Dröm: Nåt om nån som sjöng gospel. HAHA..!
Boken du läste: Woza Albert!
Personen du träffade: Min far.
Personen du pratade i telefon med: Mamma.
Personen du fick sms av: Mamma. Mycket mamma här!
Gången du åt en 7-eleven korv: Jaadu...
Gången du var utomhus: Nån timme sedan. Intressanta frågor detta...
Gången du sov: Kl. 6.45 i morse. Sen vaknade jag. Och då sov jag inte längre...
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Julas kanske?!

Listan stulen härifrån.



pööözzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback