Vet allt om Storbritannien, Indien, Sydafrika och Australien. På onsdag.

Goddag! Idag är jag glad och väldigt snygg! Kan tyvärr inte visa nån bild, för min kamera är traaaasig. Sop-kamera. Ni får helt enkelt bara lita på mig!

Idag hårdpluggar jag inför sista tentat som är på onsdag. Underbart.

Min syster är här också. Vilket gör pluggandet lite mer komplicerat... Men jag klagar inte. Min syster är bäst.

Just nu är det mycket N Sync här. Detta är en favorit. Känns väldigt mellanstadiet! Och, ja jag gillar pojkband.

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Hahaha! Vilket härligt inlägg :D



Jag litar fullkomligt på att du är snygg idag! Är du inte alltid det?? Pojkband är helt klart bland de bästa barndomsminnena! Systrar är också väldigt bra! Wieee :D

2011-05-30 @ 16:04:57
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback