Budgeten

Jag har gett mig själv den hårdaste budgeten på länge att rätta mig efter. Jag kommer därför på massor av saker jag behöver.

  • Termos
  • Joggingskor
  • Komplett sångteknik-boken
Termosen behöver jag verkligen. Tänk vilken grej att ha med sig kaffe till skolan varje dag! Revolutionerande skulle jag säga. Så termosen behöver jag. Ska införskaffas snart.

Joggingskorna behöver jag också. Jag ska ju springa Stockholm Halvmaraton nästa höst och då är det ju dags att jag tar tag i träningen på riktigt. Har varit ute och joggat i mina Lacoste-skor. Det är nog inte att rekomendera. Har man ju hört. Så. Joggingskor ska också införskaffas. Om ett litet tag.

Komplett Sångteknik kostar drygt 600 kr. Men o, vad roligt och bra det vore att ha den. Det får bli ett "unnande" lite längre fram i höst.

Sen behöver jag inget mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback