Kör och köra

A men tjenare!
 
Jag har tänkt ta mer kort med min kamera, men jag 1, glömmer bort det, 2, hittar inte min kamera. Anteckna gärna det där..
 
Nämenjoråsatte, ikväll har vi haft julavslutning med Melodies from Heaven, Vi sjöng en gnutta, frossade i diverse onyttigheter och lekte lekar! De vuxna blev som barn när de fick köra fruktsallad! 
 
Jag har också varit inne i stan och repat med Eric, jag ska köra på hans låt när hans band Whisker spelar i Glasburen på Rådhustorget på lördag. Känns som lite av en ära, och väldigt roligt att spela för Eric är himla duktig. Kom dit och stöd den lokala versionen av Musikhjälpen som Umeå studentradio anordnar!
 
"Nuuu är kvällen kommen, nuuu är kvällen kommen, å det tycker vi så väldigt mycket om!"
 
NATTI!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback