Återträff

Förra helgen for jag för att träffa massa fint folk som jag spenderat ett år på Mellansels folkhögskola med. Läs mer här och här! Vi bestämde oss för att träffas i Piteå.



Efter restaurangbesök på fredagskvällen hamnade vi i Trishas kök för att göra marrängswiss.



Söta Emma hade jag inte träffat på över två år!



Jag var tvungen att ta visp-kort med alla runt bordet.



Kerstin.



Chrillis.



Trishis stekte banan!



Dans.



Min fina Therese.



Vi tittade på QX-galan och åt tills åtminstone jag fick ont i magen.



Jag fick sova på Chrilles golv.



Lördagen innehöll stadsbesök.



Kristina var också där!



En skock.



HEJ!



En otroligt söt Veronica gör biffar.



KÖTT!



Söt-Kerstin.



Och Therese hade fått utomjordiskt långt hår.



Mmmmm-maaaat!



Sen tittade vi på Melodifestivalen och sen tog jag inga fler bilder men lördagen slutade halv fem efter mycket dans!

En fin helg!!

Kommentarer
Postat av: Alina

Jag hatar Piteå. From the bottom of my heart liksom.



Fy tusan vad jag SAKNAR EEEEEEEEEERRRRRRRRR!

Förövrigt ser Emma ut som en riktig hussmor på bild 2, så vackert!



Jag vill oxå! :( buhu!

2012-02-20 @ 22:50:02
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh vad roligt ni verkar har det :D

Mysigt!! Vilka härliga bilder! :)

2012-02-21 @ 14:06:01
URL: http://bibelaventyr.blogspot.com/
Postat av: verran

Wiiiie! Fina biler och kul hade vi! :D

2012-02-23 @ 22:32:04
Postat av: Therese

Åh, inte sett detta förrän nu! Myyys! Puss påre!

2012-03-18 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback