so don't you ever for a second get to thinkin' you're irreplaceable

Hej vänner, jag känner mig gladare än på länge! Jag vet att jag inte behöver bevisa något. Jag behöver inte känna något mer. Befriande!
Sen är det ju vår och jag har börjat springa och så vidare. Nu kör vi!!

I veckan repar vi det sista innan avslutningskonserterna som äger rum i Lärarutbildningshuset på måndag och tisdag, 5e och 6e juni kl 19.00. Välkomna då! Det är väldigt gratis.

Här kommer lite bilder från senaste veckorna:
Häng i Ljusgården efter lunchkonsert.
Petter flinar på repet.
Madde är lite frustrerad över sin låt...
Jag gillar prickigt!
Tågåkning med Johanna.
ESC hos Madde.
Halventusiastiska!
Helentusiastisk!
Ännu ett rep!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Va roligt ni verkar ha det på bilderna! :)

2012-05-30 @ 20:01:33
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/
Postat av: Alina

Love it! <3

2012-05-30 @ 21:44:18
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback