Glad bebis och fin kör

Tjo och tjim!
 
 
 
Imorse vaknade jag av en glad bebis som ville sitta i knä och prata. Jag sov hos syrran och Leif, eftersom jag jobbade kväll igår. Sen ville Hjalmar gå lite catwalk på soffbordet, fram och tillbaka. Sen ville han bli buren och gå runt och titta på saker. "Titta" är hans favoritord, och det enda man kan urskilja, förutom "mamamamama" och möjligtvis "katt". Men det sistnämnda låter förvillande likt "titta". Sött är det i alla fall.
 
Dagen avslutades med körövning med den fina kören! Idag gick det riktigt bra och jag började återigen fundera över mitt karriärval. Kanske ska man bli musiklärare ändå... Vad svårt det är att bestämma sig!!
Efter kören blev det jammande, och jag spelade mitt nya favoritinstrument, trummor! Så roligt det är!
 
Nä, godnatt!
 
 
Jag lät Hjalmar känna hur det skulle vara att ha hår när jag vaktade honom härom månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback