Projektorduk och rött hår

Hej! 
Jag lever! Och hade tänkt försöka mig på att blogga lite igen. "Jippie" säger ni väl nu? Tänkte väl det.

Uppdatering:
Jag jobbar kvar på "mitt" kafé. Gillar att ge folk ett leende och ännu en gång svara ja på frågan "är pestomackan vegetarisk?" Sammanfattningsvis är det ett jättebra jobb!

Har hunnit flytta från min kombo Maria i trean till en egen andrahandslägga närmare stan. Men nästa vecka flyttar jag in i ett kollektiv med två supersnälla killar med fyra soffor i vardagsrummet och projektorduk (så ni vet var ni ska hänga i vår!) Att komprimera min lägenhet till ett rum på tio kvadrat blir en spännande utmaning!

Annnars intet mycket nytt under solen. Lite smånyheter som ändå är värda att nämnas: 
Har färgat håret rött 

Ja... Sen kom jag inte på nåt mer! 

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Alina

Finally! Har saknat din blogg. <3

Svar: Puss! <3
Johanna

2013-12-14 @ 13:17:10
URL: http://gretalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback