Några veckor i ett liv

Bjuder på en liten insyn i vad jag har haft för mig senaste veckorna.
 
 
En lördag gick jag på klubb för att lyssna på trallpunk med Agnes i spetsen. 
 
 
Detta var alltså vad jag hade på mig på punkkonsert. Kavaj och knut. Om jag smälte in? Nja.
 
 
Ett par dagar for jag till denna vackra vårstad...
 
 
...med den här härliga människan. Hon smälter så fint in med alla hus på Söder.
 
 
En vecka senare var det dags att ta flyget till Stockholm för ett väldigt oförhappandes besök till. Vi åkte dit för att ta farväl av min morfar som fått sluta sina ögon för sista gången. Efter 94 år. Om jag skulle få 69 år till, vad skulle jag göra då?
 
 
Det fanns tid för gråt, men också för skratt. Har inga ord för kärleken jag känner för dessa människor.
 
 
Jag bodde på hotell för andra gången i livet.
 
 
Åkte tåg hem med syrran och lillen.
 
 
Årets viktigaste tandborstning, på folktandvården, innan undersökning. 
 
 
Firade ett lyckat tandläkarbesök med att äta socker.
 
 

Kommentarer
Postat av: Alina

Hallå fröken! Jag saknar din blogg!

2014-10-21 @ 08:38:57
URL: http://gretalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback