Kultur, badkar och gullisar.

Jahapp!

Här har ni mig igen! 

Det har hunnit vara både jul och nyår och kulturhuvudstadsnyår här i Umeå! 

 
Kulturhuvudstadsinvigningen i helgen. 

Jag är numera del av ett kollektiv kallat Baguetten, beläget i förorten(?) Ålidhem i Umeå. Jag har lägenhetens minsta, men mysigaste, rum! Titta bara!







Här trivs jag jättebra. Det bästa med Baguetten:
1. Det är alltid diskat.
2. Mina kombos är vettiga och snälla personer som man kan prata om intressanta ämnen med.
3. Det finns två badrum (ett med badkar). 
4. Vi har veckostädning.
5. Det känns naturligt att bjuda hem folk i tid och otid. Mina kombos gillar ju också människor! Och så vet man att det alltid är städat. Jag har redan haft två middagsbjudningar och flera kompisar här och det känns så härligt att ha ett hem att ta emot vänner i!
6. Vi har elpiano. Och PROJEKTOR. (Känns som jag skrivit detta förut...)


Sen har jag börjat träna. Så otroligt bra för min oroliga hjärna! Har gymkort på europas största träningsanläggning och det känns awesome!!


Längtar typ alltid till gymmet, konstig känsla. Obs när jag säger gymmet menar jag inte de fria vikterna (även om jag en dag vill våga mig fram till dem) utan jag kör mest löpning för tillfället, det jag gillar bäst! 

Har hängt en del med denna gullunge!


Och morsan hans!



Ja det var väl det jag hade att säga för tillfället! Får jag en (1) kommentar så fortsätter jag att bloggza! ;) Puzzizz!! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

(1) Kommentar :)
Dundermysigt rum juuu!!!

2014-02-04 @ 20:58:38
URL: http://craxyknas.se
Postat av: Alina

Åh, vilket fint rum! Och vad härligt att höra att du trivs så bra! Det är du värd <3

2014-02-05 @ 17:26:52
URL: http://gretalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback